In C# la crearea unui obiect putem sa inițializam propietatiile acestuia prin următoarea sintaxa:
Engine engine=new Engine(…)
{
Power = 101,
Type = “ES12RW120TDI”
};
Am simtit uneori nevoie sa pot face acelasi lucre si cu un obiect deja creat. Exista locuri cand obiectul este initalizat de un factory sau deja exista, si trebuie sa schimbam valoarea unor proprietati. Mi-ar placea sa pot face urmatorul lucru:Engine engine = InitEngine(…)
{
Power = 101,
Type = “ES12RW120TDI”
};
sauuse (engine)
{
Power = 101,
Type = “ES12RW120TDI”
};
In loc deengine.Power = 101;
engine.Type = “ES12RW120TDI”;
Nu cred ca o sa vad vreodată acest feature si nici din punct de vedere a unui limbaj de programare sintaxa nu este tocmai corecta, dar ar fi nice to have, uneori ne-ar putea usura putin codul.
0 comments:
Post a Comment