private TReturn GetProperty<TReturn>(object obj, string propertyName)
{
return (TReturn) obj.GetType().InvokeMember(
propertyName,
BindingFlags.GetProperty,
null,
obj,
null);
}
private void SetProperty(object obj, string propertyName, object value)
{
obj.GetType().InvokeMember(
propertyName,
BindingFlags.SetProperty,
null,
obj,
new object[] { value });
}
BindingsFlags se poate seta printr-un OR logic, in functie de proprietatea cu care lucram( publica, privata, statica, etc). De exemplu, pentru o proprietate publica si care nu este statica putem sa avem urmatorul apel: obj.GetType().InvokeMember(
propertyName,
BindingFlags.Instance | BindingFlags.Public | BindingFlags.SetProperty,
Type.DefaultBinder,
obj,
new object[] { value });
O alta modalitate de a lucra cu proprietati este sa obtim o instanta la PropertyInfo pentru proprietatea noastra, iar apoi sa facem get/set pe aceasta in felul urmator:PropertyInfo propertyInfo = obj.GetType().GetProperty(propertyName);
propertyInfo.SetValue(obj, value, null);
Nu trebuie sa uitam ca numele la proprietate este case-sensitive.Am incercat sa compar accesul direct la o proprietate cu cel prin reflection pentru 100.000.000 de accesari. Accesul proprietatilor prin reflection este cu circa 150 de ori mai lent decat prin accesul direct a unei proprietati. Per secunda, am avut circa ~145.000.000 de iteratii pe secunda pentru accesul direct in comparatie cu circa ~940.000.000 de iteratii pe secunde pentru accesul prin reflection.
Dar codul care folosea reflection nu a fost deloc optimizat. O sa revin cu un post in care o sa facem o optimizare a codului care foloseste reflection.
Enjoy!
0 comments:
Post a Comment